Login

Nauczanie zdalne - instrukcje, zarządzenia i komunikaty

Panel dydaktyczny i Microsoft Teams

Zapraszamy do skorzystania z narzędzi wspierających nauczanie zdalne na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Teams jest podstawowym narzędziem współpracy online. Umożliwia wideokonferencje, wymianę plików, współdzielenie notatek i inne formy komunikacji. Panel Dydaktyczny to aplikacja osadzona na platformie Office 365 (dokładniej w Intranecie) pozwalająca na tworzenie w Teams tzw. zespołów odpowiadających grupom zajęciowym. 

Dla nowych użytkowników tych narzędzi przydatne będą: 

  1. Instrukcja pierwszego logowania, przygotowana przez Centrum Informatyczne. W sprawie trudności z zalogowaniem prosimy pisać na adres intrTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2. Instruktaże:
  3. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ). 
  4. Strona zawierająca materiały pomocne podczas prowadzenia zajęć z wykorzystaniem Panelu Dydaktycznego oraz Microsoft Teams (wymagane logowanie do Office 365). 
  5. Przykładowe rozwiązania do zastosowania podczas prowadzenia zajęć matematycznych w formie zdalnej, opracowane przez pracowników naszego Wydziału. 
  6. Przeprowadzenia zaliczeń i egzaminów zdalnych: rekomendowane formy i rozwiązania techniczne (webinarium, wymagane logowanie do Office 365)
  7. Rekomendacja dotycząca przeprowadzania zaliczeń i egzaminów w trybie zdalnym na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Dostęp do Panelu Dydaktycznego:

Wsparcie nauczania zdalnego

Wsparcie na WMI (problemy dotyczące nauczania zdalnego): Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wsparcie na UAM (problemy techniczne): Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Moodle

W celu założenia kursu na platformie Moodle należy:  

  • przejść na stronę https://www.elearning.amu.edu.pl/wmi/ 
  • zalogować się w prawym górnym rogu podając dane do konta UAM (poczta, amurap itp.), 
  • przejść do rozwijanego bocznego menu klikając w lewym górnym rogu na ikonę trzech kresek, 
  • wybrać pozycję “+ Zamów kurs i wypełnić formularz zgłoszeniowy. 

W terminie do 24h zostanie wysłana przez administratora wiadomość zwrotna z linkiem (jeśli kurs zostanie zatwierdzony). 

Istnieją trzy sposoby na dodanie studentów do utworzonego kursu: 

Przydatne informacje: 

Kontakt: 

  • w przypadku problemu z dostępem, prośbę o dodanie należy wysłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • pomoc wydziałowa przy korzystaniu z platformy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Zarządzenia i komunikaty

ROK AKADEMICKI 2020/2021

Zarządzenie Rektora dotyczące organizacji działalności dydaktycznej w okresie zagrożenia wirusem COVID-19 

ROK AKADEMICKI 2019/2020

Zarządzenie Rektora dotyczące organizacji działalności dydaktycznej w okresie zagrożenia wirusem COVID-19 

Komunikat Prorektor ds. kształcenia prof. Beaty Mikołajczyk odnośnie organizacji procesu kształcenia w formie zdalnej, wraz z elementami FAQ oraz wskazaniem wybranych rozwiązań 

Zasady prowadzenia zajęć zdalnych na Wydziale Matematyki i Informatyki UAM 

E-learning a studenci/doktoranci z niepełnosprawnościami 

 

Kalendarz wydarzeń

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30